Logo
  • صفحه نخست
  • پشتیبانی
    • سامانه پشتیبانی

    • ویدئو های آموزشی
    • کتاب آموزش PDF

    • پلن های پشتیبانی
  • مشاوره رایگان
  • دانشنامه هتلداری
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • انتخاب زبان
  • صفحه نخست
  • پشـــــتیبانی
  • اســــــتخدام
  • مشــــــتریان
  • نمایــــــندگان
  • اخبار و اطلاعیه
  • رزرو آنلایــــن
  • ارتــــباط با ما

پلن های پشتیبانی

نرم افزار های شرکت تحلیلگران با توجه به علم روز و تجربه چندین ساله طراحی و تولید شده که .کاربران سیستم به آسانی با آن به امور روزانه خود برسند و در سیستم تا حد امکانات از خطاها و ایرادات سهوی گرفته شده است
ولی با این حساب باز هم در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته دپارتمان پشتیبانی در کنار شماست تا مشکلات ، نواقص و آموزش های لازم را برای پرسنل و کاربران این سیستم را رفع نمایید

سامانه پشتیبانی

برنز

معادل 15% مبلغ نرم افزار

نقره ای

معادل 25% مبلغ نرم افزار

طلایی

معادل 35% مبلغ نرم افزار

مقایسه طرح ها

جزئیات به روزرسانی نرم افزار برنز نقره ای طلایی
رفع خطاهای نرم افزار بدون سقف زمانی بدون سقف زمانی بدون سقف زمانی
ارائه نسخه های بروز رسانی شده رایگان رایگان رایگان
ارائه نگارش (افزودن ویژگی های جدید) رایگان رایگان
(افزودن ماژول های جدید)ارائه نسخه های جدید با تخفیف ویژه 10% 30% 50%
برقراری مسیرهای ارتباطی الکترونیکی فقط تیکت تیکت، تلفن ثابت مرکز پشتیبانی تیکت،موبایل نماینده شرکت، تلفن ثابت مرکز پشتیبانی و پیام رسان
زمان پاسخگویی ساعات اداری ساعات اداری 7*24
مسئول پاسخگویی مرکز تماس پشتیبانی نماینده ثابت پشتیبانی نماینده ثابت پشتیبانی
ارائه خدمات کارشناسی (مشاوره) به درخواست خریدار در محل پنج ساعت در ماه
بروز رسانی و پیکربندی تنظیمات سیستم عامل و نرم افزارهای پایه بر روی سرور و یا نصب و پیکربندی مجدد نرم افزار در صورت لزوم دو نوبت در سال
کنترل صحت نسخه پشتیبان سیستم (نصب آزمایشی روی سرور مجزا) پنج ساعت در ماه

سوالات متداول

با تمدید قرارداد پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم‌افزار هتلداری رایا، می‌توانید از خدمات فنی و پشتیبانی مرتبط با نرم‌افزار استفاده کنید. برای این منظور، مراحل زیر را دنبال کنید:
بررسی قرارداد اصلی: ابتدا قرارداد پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم‌افزار هتلداری رایا را مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که شرایط تمدید در آن چگونه تعریف شده است.
تماس با شرکت هتلداری رایا: با تیم پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و اعلام کنید که قصد تمدید قرارداد را دارید. آن‌ها به شما راهنمایی خواهند کرد.
تنظیم قرارداد تمدید: در صورت توافق، قرارداد تمدید را تنظیم کنید. در این قرارداد، مواردی مانند مدت زمان تمدید، شرایط پشتیبانی، هزینه‌ها و سایر جزئیات مشخص می‌شود.
نکته مهم: پس از اتمام موضوع قرارداد تمدید، دیگر حق درخواست دریافت خدمات از مجری را ندارید، مگر اینکه انجام موضوع قرارداد تمدید شود.

بله، شما فقط و فقط با یک نرم افزار کار می کنید و نیازی به استفاده از چند نرم افزار و یا بستن و انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر ندارید، این مسئله در تمامی زیر سیستم ها صادق است.

بله، نرم افزار هتل داری رایا به مفهوم واقعی نسخه ابری یا همان کلود را دارد و فقط با روی اینترنت گذاشتن برنامه به آن ابری نمیگوییم، دسترسی شما میتواند خیلی آسان و ساده باشد.

راهنمای گردشگری
  • اطلاعات هتل ها ایران
  • اطلاعات هتل ها جهان
  • اماکن دیدنی ایران
  • اماکن دیدنی جهان
  • دانشنامه هتل و هتلداری
صنعت هتلداری
  • سمت ها و عناوین شغلی
  • مقررات و ضوابط هتلداری
  • رتبه بندی و ستاره هتل
لینک های مفید
  • ساخت امضای الکترونیکی سامانه مودیان
  • جامعه هتلداران ایران
  • سامانه جانا
  • اخبار و رویداد ها
پشتیبانی و آموزش
  • سامانه پشتیبانی
  • دانشنامه هتلداری
  • دانلود کاتالوگ
ارتباط با ما
  • مشاوره رایگان
  • دعوت به همکاری
  • درخواست نمایندگی
  • نمایندگان
  • اطلاعات تماس
دسترسی سریع
  • صفحه نخست
  • ویژگی های نرم افزار
  • امکانات نرم افزار
  • سامانه های فروش
  • درباره ما

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت تحلیلگران فناوران فراز رایا می باشد

Copyright © 2025  W3Page.ir