Logo
  • صفحه نخست
  • پشتیبانی
    • سامانه پشتیبانی

    • ویدئو های آموزشی
    • کتاب آموزش PDF

    • پلن های پشتیبانی
  • مشاوره رایگان
  • دانشنامه هتلداری
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • انتخاب زبان
  • صفحه نخست
  • پشـــــتیبانی
  • اســــــتخدام
  • مشــــــتریان
  • نمایــــــندگان
  • اخبار و اطلاعیه
  • رزرو آنلایــــن
  • ارتــــباط با ما
پذیرشگر

پذیرشگر


Reception

پذیرشگر هتل فردی است که اولین تماس با مشتریان، میهمانان یا مراجعین را برقرار می کند و مسئول ارائه خدمات و اطلاعات به آنها است. وظایف پذیرشگر عبارتند از:
• خوشامدگویی به مراجعین
• پاسخگویی به تماس های تلفنی و ارسال و دریافت پیام ها
• تنظیم قرار ملاقات ها و جلسات و هماهنگی با افراد مربوطه
• ثبت و وارد کردن اطلاعات مشتریان، میهمانان یا مراجعین در سیستم های مورد نیاز
• مدیریت اسناد و سوابق و نگهداری از آنها به صورت الکترونیکی یا کاغذی
• ایجاد و مدیریت سیستم های تشکیل پرونده و دسته بندی اسناد
• انجام امور اداری مانند تهیه گزارشات، نامه ها، فاکتورها و …
• همکاری با سایر بخش ها و افراد در انجام امور مربوطه
• رعایت قوانین و مقررات و استانداردهای کیفیت و بهداشت در محل کار


برخی از مهارت‌های مورد نیاز برای پذیرشگر عبارتند از:
• مهارت های ارتباطی و روابط عمومی بالا
• مهارت های کامپیوتری و آشنایی با نرم افزار های اداری و اینترنت
• مهارت های سازمانی و زمان بندی
• مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری
• مهارت های زبان خارجی و آشنایی با فرهنگ های مختلف
• مهارت های فروشندگی و بازاریابی
برای شغل پذیرشگر، معمولا حداقل مدرک تحصیلی لازم دیپلم یا معادل آن است.

سوالات متداول

بله، در نرم‌افزارهای هتلداری رایا امکان اتصال به درگاه‌های فروش آنلاین را دارند تا فرآیند رزرواسیون آسان‌تر شود

بله، نرم‌افزارهای هتلداری رایا دارای قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار هستند تا اطلاعات مهم هتل در برابر از دست رفتن ایمن باشند

بله، نرم‌افزارهای هتلداری رایا شامل ماژول‌هایی برای مدیریت منابع انسانی و کارکنان هستند که امکاناتی مانند زمان‌بندی شیفت‌ها، پرداخت حقوق و دستمزد، و مدیریت عملکرد را ارائه می‌دهند

بله، نرم افزار هتلداری رایا دارای امکانات تحلیلی و گزارش دهی پیشرفته هستند که به مدیران کمک می‌کند تا تصمیمات مبتنی بر داده ها بگیرند

راهنمای گردشگری
  • اطلاعات هتل ها ایران
  • اطلاعات هتل ها جهان
  • اماکن دیدنی ایران
  • اماکن دیدنی جهان
  • دانشنامه هتل و هتلداری
صنعت هتلداری
  • سمت ها و عناوین شغلی
  • مقررات و ضوابط هتلداری
  • رتبه بندی و ستاره هتل
لینک های مفید
  • ساخت امضای الکترونیکی سامانه مودیان
  • جامعه هتلداران ایران
  • سامانه جانا
  • اخبار و رویداد ها
پشتیبانی و آموزش
  • سامانه پشتیبانی
  • دانشنامه هتلداری
  • دانلود کاتالوگ
ارتباط با ما
  • مشاوره رایگان
  • دعوت به همکاری
  • درخواست نمایندگی
  • نمایندگان
  • اطلاعات تماس
دسترسی سریع
  • صفحه نخست
  • ویژگی های نرم افزار
  • امکانات نرم افزار
  • سامانه های فروش
  • درباره ما

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت تحلیلگران فناوران فراز رایا می باشد

Copyright © 2025  W3Page.ir