Logo
  • صفحه نخست
  • پشتیبانی
    • سامانه پشتیبانی

    • ویدئو های آموزشی
    • کتاب آموزش PDF

    • پلن های پشتیبانی
  • مشاوره رایگان
  • دانشنامه هتلداری
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • انتخاب زبان
  • صفحه نخست
  • پشـــــتیبانی
  • اســــــتخدام
  • مشــــــتریان
  • نمایــــــندگان
  • اخبار و اطلاعیه
  • رزرو آنلایــــن
  • ارتــــباط با ما
مدیرروابط

مدیر ارتباط با میهمان


Custumer Relations Manager

مدیریت ارتباط با میهمان هتل وظایف زیر را بر عهده دارد:
• تحلیل داده‌های نظرسنجی از مشتریان و تصمیم‌گیری برای بهبود فرایند ارتباط با مشتری.
• پیشنهاد راهکارهای بهبود به مدیریت عامل برای اثربخشی ارتباطات با مشتریان.
• ارزیابی و تحلیل بازخورد و رضایتمندی مشتریان یا عاملین فروش محصولات.
• به‌کارگیری روش‌های آماری و شبیه‌سازی برای بهبود فرایند ارتباط با مشتری.
• تدوین اهداف و برنامه‌های جذب، نگهداشت، و توسعه ارتباط با مشتریان .
• تلاش برای تحقق اهداف و خط‌مشی‌های تعیین‌شده توسط مدیریت عامل.
• برگزاری جلسات مستمر با کارشناسان برای بهبود ارتباطات با مشتری.
• تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و ارائه گزارشات به مدیران.


برخی از مهارت‌های مورد نیاز برای مدیر منابع انسانی عبارتند از:
1- مهارت‌های مدیریت انسانی: دانش و توانایی کار با افراد و ترغیب کارکنان برای موفقیت
2- مهارت‌های فنی: دانش و توانایی استفاده از تکنیک‌های مختلف برای دستیابی به اهداف
3- مهارت‌های تحلیلی و تصمیم‌گیری: توانایی تحلیل داده‌ها و اتخاذ تصمیمات مناسب
4- مهارت‌های مفهومی: توانایی تفکر انتزاعی و پیش‌بینی آینده کسب و کار
5- مهارت‌های سازمانی و برنامه‌ریزی: توانایی مدیریت زمان و منابع
6- مهارت‌های ارتباطی: توانایی برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد اعتماد
7- هوش هیجانی: توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران

سوالات متداول

بله، در نرم‌افزارهای هتلداری رایا امکان اتصال به درگاه‌های فروش آنلاین را دارند تا فرآیند رزرواسیون آسان‌تر شود

بله، نرم‌افزارهای هتلداری رایا دارای قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار هستند تا اطلاعات مهم هتل در برابر از دست رفتن ایمن باشند

بله، نرم‌افزارهای هتلداری رایا شامل ماژول‌هایی برای مدیریت منابع انسانی و کارکنان هستند که امکاناتی مانند زمان‌بندی شیفت‌ها، پرداخت حقوق و دستمزد، و مدیریت عملکرد را ارائه می‌دهند

بله، نرم افزار هتلداری رایا دارای امکانات تحلیلی و گزارش دهی پیشرفته هستند که به مدیران کمک می‌کند تا تصمیمات مبتنی بر داده ها بگیرند

راهنمای گردشگری
  • اطلاعات هتل ها ایران
  • اطلاعات هتل ها جهان
  • اماکن دیدنی ایران
  • اماکن دیدنی جهان
  • دانشنامه هتل و هتلداری
صنعت هتلداری
  • سمت ها و عناوین شغلی
  • مقررات و ضوابط هتلداری
  • رتبه بندی و ستاره هتل
لینک های مفید
  • ساخت امضای الکترونیکی سامانه مودیان
  • جامعه هتلداران ایران
  • سامانه جانا
  • اخبار و رویداد ها
پشتیبانی و آموزش
  • سامانه پشتیبانی
  • دانشنامه هتلداری
  • دانلود کاتالوگ
ارتباط با ما
  • مشاوره رایگان
  • دعوت به همکاری
  • درخواست نمایندگی
  • نمایندگان
  • اطلاعات تماس
دسترسی سریع
  • صفحه نخست
  • ویژگی های نرم افزار
  • امکانات نرم افزار
  • سامانه های فروش
  • درباره ما

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت تحلیلگران فناوران فراز رایا می باشد

Copyright © 2025  W3Page.ir